sâmbătă, septembrie 7, 2024

18 km de linie de tramvai de pe unele dintre cele mai circulate bulevarde din București vor fi înlocuite

Din Oras18 km de linie de tramvai de pe unele dintre cele mai circulate bulevarde din București vor fi înlocuite

Primarul General Nicușor Dan a anunțat pe Facebook că 18 kilometri de linie de tramvai de pe unele dintre cele mai circulate bulevarde din Capitală vor fi înlocuiți.

„Am atribuit încă un contract pentru reabilitarea liniilor de tramvai din Capitală. Este vorba despre un tronson cu o lungime de 18 km cale dublă de rulare pe care circulă liniile 40, 27, 19, 36, 23, pe Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu, inclusiv Bucla Complex Titan”, a spus primarul general al Capitalei, Nicușor Dan, pe Facebook.

Ca de obicei, când nu se face nimic, sunt nemulțumiți, iar când se întreprinde ceva, tot nu sunt mulțumiți. Astfel, oamenii s-au împărțit în două tabere și și-au exprimat părerile despre decizie, de la distanță, prin comentarii.

„Poate le gândiți să poată circula și autobuzele și mașinile de intervenție pe acolo. Că altfel este bătaie de joc. Sperăm că licitația nu a luat-o SC Dorel SA! Un control al execuției și al calității se ocupă cineva? Se folosește foarte puțin fier, doar două rânduri de plasă sudată 14, am avut așa șantiere în Bruxellles și foloseau dublu cantitatea de fie, iar botonul era B400, și-au dat oamenii cu părerea”.

Unii au primit vestea cu entuziasm. Mulți bucureșteni se confruntă zilnic cu problemele generate de liniile de tramvai deteriorate.

„Trebuie semnat cat mai repede contractul și începută treaba pentru că pe Bd Basarabia nu mai rezistă mult șina. Excelent! Dar trebuie neapărat reabilitată și linia care este pe Pallady- Ressu- Dudesti. E îngrozitor de proastă. În sfârșit! Super-veste! Joacă tramvaiele pe acele șine precum un derviș îmbătat”, au comentat bucureștenii pe Facebook.

Noul contract pentru reabilitarea liniilor de tramvai a fost câștigat de compania Porr Construct. Aceste lucrări fac parte dintr-un proiect mai amplu de modernizare a 50 km de linii de tramvai din Capitală. Locuitorii îi cer primarului ca, odată ce lucrările vor începe, să nu fie suspendate, așa cum s-a întâmplat cu Linia 5.

„Poate și plătiți constructorul, ca să nu stăm blocați continuu în trafic, s-a plâns cineva”.

Imediat a venit și reacția celor care susțin că neplata firmei care lucrează la Linia 5 este responsabilitatea Consiliului, care a întârziat aprobarea plăților. Între timp, lucrările la Linia 5 de tramvai au fost reluate după aproape o lună de stagnare pe șantier.

Bugetul Primăriei Capitalei a fost rectificat și au fost alocate fonduri suplimentare pentru finalizarea lucrărilor. Astfel, muncitorii au revenit pe șantierul de pe Barbu Văcărescu, după ce își suspendaseră activitatea la începutul lunii iulie

Vezi si alte articole...