vineri, octombrie 4, 2024

Actor italian, despre televiziunile din România: Încearcă să coboare nivelul cultural al unui popor cu o istorie atât de bogată și minunată. Difuzează cele mai groaznice gunoaie

MedicalActor italian, despre televiziunile din România: Încearcă să coboare nivelul cultural al unui popor cu o istorie atât de bogată și minunată. Difuzează cele mai groaznice gunoaie

Actorul italian Michele Morrone, aflat pentru câteva zile în România, a sesizat ceea ce românii acuză de ani zile: televiziunile din această țară nu fac decât să otrăvească mințile tinerilor cu „cele mai groaznice gunoaie”.

Morone a vizitat țara noastră, fiind impresionat de București și de Castelul Bran, dar mai puțin de televiziunile din România.

„Ce minunat e în România, o țară frumoasă. Tocmai de aceea vreau să scriu acest mesaj. După părerea mea, un popor ca România ar trebui să investească mai mult în educația tinerilor, începând de la artă, muzică, cinema literatură și mai ales istorie. Este atât de trist și descurajant să vezi televiziunea românească (nu toate) că încearcă să coboare nivelul cultural al unui popor cu o istorie atât de bogată și minunată, difuzând cele mai groaznice gunoaie pe care le poate vedea un tânăr”, a scris actorul italian pe Instagram.

În continuare, Michele Morrone le transmite televiziunilor să-și schimbe optica din prezent și să se axeze pe programe din care copiii au ce să învețe.

Fac un apel la televiziuni: educați-vă tinerii despre cultură, despre toate minunile istoriei voastre. Despre creștere personală a indivizilor, pentru că într-o zi acești copii vor fi bătrâni și vor continua să vizioneze gunoiul din programele voastre de televiziune dezgustătoare și ignorante. Nu vor crește niciodată”, a încheiat actorul.

ProTV – manelizarea României

După 1990, în special din cauza Pro TV, nivelul programelor difuzate la televiziuni a scăzut dramatic. ProTV a adus manelele și prostul gust în prime time, manelizând până și imnul național. Pro TV a inventat și Știrile de la ora 5, o monstruozitate al cărui scop a fost chiar spălarea creierelor românilor, după cum recunoștea patronul de atunci, Adrian Sârbu.

„Modelul” a fost preluat imediat de trustul Antena și apoi de celelalte televiziuni.

Vezi si alte articole...