”BREAKING – UMB face toată Autostrada A7 între Buzău şi Paşcani. Conform informaţiilor noastre, CNSC a respins contestaţiile celor de la Danlin pe cele 3 loturi ale A7 Bacău-Paşcani. Prin urmare, CNAIR este OBLIGATĂ de lege să semneze contractele cu UMB”, au transmis, marţi, reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură.
Potrivit organizaţiei, UMB are parafate contractele pe toate cele 7 bucăţi din A7 Buzău-Bacău: 178,34 kilometri cu 10,75 miliarde lei fără TVA şi termene de execuţie 20 luni (capetele de la Buzău şi Focşani), 26 (sectoarele din centru pe Buzău-Focşani) şi respectiv 30 luni pe Focşani-Bacău.
”Acum, lor li se adaugă restul de 3 tronsoane pe Bacău-Paşcani: 77,39 kilometri pentru, probabil, ~80% din valoarea estimată de CNAIR, adică aproape 4,7 miliarde lei fără TVA. Termen: de asemenea 30 luni”, au mai precizat specialiştii rganizaţiei.
Aceştia afirmă că UMB îşi trece în cont toţi cei 255,735 kilometri pe A7 între Buzău şi Paşcani, 10 loturi.
”În total, cu proiectele mai „vechi”, cel mai puternic antreprenor general pe infrastructura rutieră din România adună 409 kilometri de autostradă şi drum expres. Cu excepţia ciotului A1 Margina-Holdea de 13 km (11 luni proiectare plus 34 de lucrări), UMB trebuie să livreze tot portofoliul de aproape 400 kilometri în următoarele 11-34 de luni, luând în considerare paşii birocratici rămaşi de efectuat”, a mai precizat organizaţia.
Deocadată, CNAIR nu a transmis informaţii oficiale în acest sens.