Într-un live pe Facebook, primarul Sectorului 3, Robert Negoiță, a transmis informații despre stadiul lucrărilor de pe Drumul Între Tarlale. A menționat că în prezent muncitorii sunt concentrați pe lucrările la rețelele de apă, gaze și canalizare, subliniind că șantierul nu este lipsit de provocări.
„Bună ziua! Suntem pe Drumul Între Tarlale. Ăsta este momentul potrivit când să lucrăm. E vreme bună, nu ne plouă, putem să avansăm bine cu lucrarea. O lucrare complicată, trebuie schimbate aici toate rețelele, trebuie să avem rețele suplimentare. Așa ne-au dat rețeliștii, că vor să bage și țeavă de gaz, și țeavă de apă, trebuie făcută și canalizarea care nu există. E un șantier adevărat, un șantier nu ușor, dar necesar. De ce nu e ușor? În primul rând pentru că depindem de alții. Nu facem noi nici gazul, nici apa, nici canalizarea. Mă rog, la canalizare ne implicăm și noi. Dar, repet, stăm după alții, care trebuie să facă și trebuie să lucrăm în paralel și nu-i ușor. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat”.
Conform informațiilor disponibile pe site-ul Primăriei Sectorului 3, Drumul Între Tarlale va fi extins la două benzi pe fiecare sens, fiind prevăzute și două trotuare pietonale amplasate lateral.
În prezent, strada are o singură bandă de circulație pe fiecare sens, iar lățimea părții carosabile este de 7 metri, cu trotuare pietonale adiacente denivelate.
Conform prevederilor Hotărârii de Guvern nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice pentru proiectele finanțate din fonduri publice, prin Hotărârea Consiliului Local Sector 3 nr. 138/2020 au fost aprobați indicatorii tehnico-economici pentru proiectul „Creșterea capacității de circulație auto pe strada Drumul Între Tarlale”, în valoare totală de 28.662.189,40 lei, inclusiv TVA, din care costuri de construcție și management 26.822.952,35 lei, inclusiv TVA.
Proiectul include și relocarea tuturor rețelelor subterane existente care intervin în zona proiectului.
Conform informațiilor furnizate de Primăria Sectorului 3, acest proiect aduce următoarele beneficii:
Reducerea timpului de deplasare pentru vehiculele care tranzitează zona.
Scăderea gradului de poluare prin reducerea consumului de carburant pe unitatea de distanță.
Dezvoltarea infrastructurii existente și îmbunătățirea siguranței participanților în trafic prin asigurarea unei infrastructuri moderne, conformă cu standardele actuale atât din punct de vedere al structurii rutiere, cât și al utilităților.
Separarea sensurilor de trafic pentru degrevarea zonei.
Implementarea standardelor civice și de mediu la un nivel mult mai ridicat comparativ cu situația actuală.