Metrorex a anunțat stadiul lucrărilor pe Secțiunea de Sud, Lotul 1.1., 1 Mai – Tokyo a Magistralei 6, proiect aflat încă în faza incipientă. Această viitoare magistrală va conecta direct Gara de Nord cu Aeroportul Otopeni, eliminând necesitatea transbordării la stația 1 Mai.
Pe pagina lor oficială de Facebook, Metrorex a detaliat următoarele progrese:
La șantierul principal, în apropierea viitoarei stații Tokyo, s-au efectuat lucrări de canalizare, instalații electrice, montări de containere și betonări de trotuare.
La viitoarea stație Tokyo, s-au construit 181 de metri de pereți de ghidaj și 13 panouri de pereți mulați dintr-un total de 112.
La viitoarea stație Aeroport Băneasa, s-au realizat 190 de metri de pereți ghidați dintr-un total de 370 de metri, plus 22 de panouri de pereți mulați dintr-65 și 172 de piloți forați.
La viitoarea stație Gara Băneasa, s-au construit 187 de metri de pereți ghidați dintr-un total de 325 de metri.
La viitoarea interstație Piața Montreal – Gara Băneasa, au fost forate 24 de piloți dintr-un total de 187.
La viitoarea stație Piața Montreal, s-au executat 140 de metri de pereți ghidați dintr-un total de 365 de metri, iar lucrările de pregătire pentru excavarea pereților mulați au început.
La viitoarea stație Expoziției, s-au construit 540 de metri de pereți ghidați dintr-un total de 630 de metri și 23 de panouri de pereți mulați dintr-122. De asemenea, lucrările de deviere a utilităților sunt în desfășurare.
La viitoarea interstație Pajura – Expoziției, au fost forate 182 de piloți dintr-un total de 190.
La viitoarea stație Pajura, s-au realizat 396 de metri de pereți ghidați dintr-un total de 523 de metri, iar pregătirile pentru excavarea pereților mulați au început.
La viitoarea interstație 1 Mai – Pajura, utilajele pentru forarea piloților au fost aduse pe șantier.
Metrorex a anunțat că vor furniza informații actualizate în zilele următoare și a publicat un videoclip în seria „Jurnal de șantier” pe canalul lor de YouTube.