duminică, noiembrie 3, 2024

Care este stadiul lucrărilor pe șantierul viitoarei Magistrale 6 de metrou

Din OrasCare este stadiul lucrărilor pe șantierul viitoarei Magistrale 6 de metrou

Metrorex publică un nou jurnal de la Mega Șantierul M6 și anunță că lucrările avansează la Secțiunea Sud, tronsonul 1 Mai – Tokyo. Compania care administrează transportul public subteran din București ne informează despre progresele realizate pe șantier până în a doua jumătate a lunii septembrie.

„În a doua jumătate a lunii septembrie 2024, JURNALUL DE ȘANTIER pentru Secțiunea Sud a viitoarei Magistrale 6 de metrou, tronsonul 1 Mai – Tokyo a înregistrat următorii pași de progres”, declară Metrorex într-o postare pe pagina de Facebook.

Stadiul lucrărilor de la Șantierul M6, Secțiunea Sud (1 Mai – Tokyo) este următorul:

La viitoarea stație de metrou Tokyo, au fost realizate 347 m dintr-o grindă de ghidaj din totalul de 650 m, 53 de panouri de pereți mulați din 114 și 458 de piloți plastici din 498.
Lucrările pentru piloții forați la interstația Aeroport Băneasa – Tokyo au continuat; dintr-un total de 180, au fost executați 49.
La stația Aeroport Băneasa, s-au realizat 288 m din grindă de ghidaj din totalul de 372 m, 34 de pereți mulați din 72 și 167 de piloți plastici.
La viitoarea stație Gara Băneasa, s-au efectuat 289 m din grindă de ghidaj din 320 m, 36 de panouri de pereți mulați din 54 și 6 panouri de pereți plastici.
Au fost executați 191 de piloți forați pentru interstația Piața Montreal – Gara Băneasa.
La stația Piața Montreal, s-au realizat 233 m din grindă de ghidaj, 23 de panouri de pereți mulați din 62 și 328 de piloți pentru Accesele A, B și C.
Pentru interstația Piața Montreal – Expoziției, au fost executați 223 de piloți.
La viitoarea stație Expoziției, s-au realizat 551 m din grindă de ghidaj, 45 de panouri de pereți mulați din 102, 532 de piloți pentru Accesele A, B și C, precum și 5 piloți plastici. De asemenea, pentru stația electrică, s-au executat 121 m din grindă de ghidaj și 20 de panouri de pereți mulați.
La interstația Pajura – Expoziției, au fost executați 194 de piloți.
La stația Pajura, s-au realizat 459 m din grindă de ghidaj și 14 panouri de pereți mulați din 86. La Accesul A, s-au executat 60 de piloți forați din 256.
La interstația 1 Mai – Pajura, au fost executați 32 de piloți forați.
La viitoarea stație de metrou 1 Mai, se desfășoară lucrări de organizare a amplasamentului și de relocare a utilităților.

 

 

 

Vezi si alte articole...