marți, iunie 18, 2024

Fermier: Cum se întâmplă că acele legume din Italia se teleportează pe rafturile magazinelor din România când eu am recoltat salata şi mi-au refuzat-o pentru că se oxidase în câteva ore/ Mi-au spus că o tratez înainte de livrare, dar nu fac aşa ceva

EconomieFermier: Cum se întâmplă că acele legume din Italia se teleportează pe rafturile magazinelor din România când eu am recoltat salata şi mi-au refuzat-o pentru că se oxidase în...

Cornel Stroescu a declarat, vineri, la Prima News, că producătorii români ţin la calitatea produsului chiar dacă acest lucru implică costuri mai mari. 

“Toţi producătorii români ţin la calitatea produsului. Ca să produci calitate, ai costuri mult mai mari. Asta e în gena noastră, a românilor şi vedem producători care chiar se străduiesc să pună pe raftul magazinelor, pe masa românilor un produs de calitate”, a explicat fermierul. 

El a povestit că salata proaspăt recoltată i-a fost refuzată deoarece se oxidase în câteva ore. 

“Să produci natural în fiecare domeniu nu are termen de valabilitate foarte lung. Anul trecut, am recoltat salata fără niciun ierbicid, cât mai natural, prăşită mecanic şi cu oamenii. În momentul când ai recoltat-o, la cotor oxidează. Atunci când românul vede o salată oxidată la cotor să o cumpere, că nu este tratată. Legumele care vin din import  -şi am avut o discuţie cu reprezentantul de la achiziţii –  cum se întâmplă ca acele legume din Italia care se teleportează pe rafturile magazinelor din România când eu am recoltat-o între ora 9 şi 12, la ora 14 era în depozit şi mi-a refuzat produsul pentru că oxidase în câteva ore. Nu se poate aşa ceva. Arăta impecabil, dar a oxidat la cotor. Un alt lanţ de magazine care ştie ce înseamnă un produs românesc a primit marfa. (…) Mi-au spus să tratez înainte de livrare. Îmi pare rău, dar eu nu fac aşa ceva pentru că salata o consumă copiii. Lucrul acesta îl fac şi la ferma de găini ouătoare nu folosim niciun medicament, încercăm cât mai natural. La noi este calitatea, daca ai calitate, ai consumatori, pentru că afacerea o întreţin clienţii”, a mai declarat Cornel Stroescu.

Vezi si alte articole...