joi, noiembrie 30, 2023

Furnizorul de experienţe Complice.ro a înregistrat o creştere cu 90% a numărului comenzilor, în primele 9 luni ale anului, iar media acestora a fost în jur de 435 euro, în creştere cu 30%. Între cele mai comandate experienţe se află cea de pilot de avion pentru o zi

EconomieFurnizorul de experienţe Complice.ro a înregistrat o creştere cu 90% a numărului comenzilor, în primele 9 luni ale anului, iar media acestora a fost în jur de 435 euro,...

”Complice.ro, curator şi furnizor de experienţe pentru persoane fizice şi companii, încheie primele 9 luni ale anului cu o cifră de afaceri de 470.000 de euro, în creştere cu 90% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Dinamica pozitivă se datorează interesului tot mai ridicat al companiilor de a-şi conecta echipele, de a le readuce la birou, de a-şi consolida cultura organizaţională prin intermediul evenimentelor personalizate şi a experienţelor inedite”, anunţă compania.

Experienţele comandate de companii, pentru iniţiative de premiere, recunoaştere a meritelor sau loializare, precum şi cele integrate în evenimente experienţiale inedite, au generat în primele 9 luni ale anului o dublare a cifrei de afaceri pe segmentul corporate.

„Experienţele la birou au devenit un element extrem de important în dezvoltarea culturii organizaţionale, în conectarea şi consolidarea echipei. Se simte, de fapt, nevoia tot mai stringentă a companiilor de a crea contextul pentru a aduce oamenii împreună. Fie că vorbim despre teambuilding-uri, lansări sau aniversări, ateliere creative, evenimente tematice pentru angajaţi sau parteneri, fiecare experienţă gândită de noi, la birou sau în afara lui, este concepută pentru a stimula creativitatea, a consolida relaţiile şi cooperarea între participanţi, dar şi de a aduce un suflu nou la locul de muncă”, precizează Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Numărul comenzilor înregistrate de Complice.ro în primele 9 luni ale anului a crescut cu 90% faţă de perioada similară a anului trecut, iar media acestora se situează în jurul valorii de 435 euro, în creştere cu aproape 30% faţă de 2022. Pe segmentul rezidential media comenzii se menţine la 130 euro, în timp ce valoarea medie a pachetelor de experienţe alese de companii în primul semestru al anului s-a situat în jurul a 4.000 euro, în creştere cu 90% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Dinamica pozitivă a generat o creştere cu 90% ori a cifrei de afaceri faţă de anul trecut, ajungând la 470.000 de euro pentru primele 9 luni ale anului, depăşind cifra de afaceri înregistrată în întregul an 2022.

În mediul corporate, în primele 9 luni, cele mai solicitate au fost activităţile outdoor menite să creeze contextul ca oamenii să se conecteze şi să se cunoască personal, să comunice, să coopereze, să se bucure de timp şi de experienţe împreună, totul într-un alt decor.

„Prin experienţele de echipa inedite, personalizate, facilităm, în primul rând, legături autentice între membrii echipei. Totdeauna căutăm să oferim un mediu propice în care oamenii să se conecteze, să se apropie, să îşi descopere sau să îşi stimuleze talentele şi să contribuie la succesul colectiv. Sentimentul de apartenenţă are un impact direct asupra productivităţii şi retenţiei, iar experienţele fac ca fiecare membru al echipei să se simtă parte integrantă a unei comunităţi puternice şi unite”,  adaugă Oana Pascu.

În ceea ce priveşte experienţele de grup, preferate rămân experienţele de tip treasure hunt în oraşe, parcuri sau păduri, activităţile de construit obiecte sau lucruri concrete, atelierele de cupaje ori degustările private, toate având ca obiectiv aducerea echipelor împreună, într-o manieră inedită şi antrenantă.

De asemenea, pachetele FlexiBox – care pot conţine chiar şi zeci de experienţe din categorii diverse (adrenalină, gourmet, relaxare, călătorii etc) într-un buget predefinit, destinatarul alegând singur experienţa preferată – îşi menţin locul fruntaş în topul preferinţelor clienţilor corporate când vine vorba de cadouri, premii ori recompense pentru angajaţi.

În ceea ce priveşte clienţii individuali, în topul celor mai comandate experienţe se află cea de pilot de avion pentru o zi, experienţa într-un simulator de zbor Boeing, plimbarea cu o maşinuţă Hot Rod”, cazare şi degustare de vin la cramă, terapia prin plutire. O intrare importantă în topul popularităţii pe Complice.ro au avut-o şi cardurile cadou, introduse în portofoliul companiei în decursul acestui an, care au generat aproape 5% din vânzările pe segmentul de persoane fizice.

„Ultimul trimestru al anului este cel mai intens pentru noi, iar anul acesta cererea de evenimente corporate sau de experienţe individuale folosite ca instrumente de reward & recognition este în creştere faţă de anii trecuţi. La fel, pe segmentul rezidenţial, sezonul cadourilor îşi pune amprenta pozitivă pe numărul de comenzi. Dacă în primele 9 luni ale anului, clienţii accesează experienţe de care să se bucure chiar ei, individual sau în familie, în ultimele 3 luni ale anului, la mare căutare sunt cadourile sub formă de experienţă, mai ales pachetele flexibile Flexibox” mai spune Oana Pascu.

Pachetele de experienţe sunt orientate atât către zona de business (oferind un portofoliu extins de soluţii alternative de reward, recognition şi incentive pentru angajaţi, clienţi şi parteneri de afaceri, dar şi soluţii creative pentru evenimentele corporate), cât şi către zona B2C (experienţe de dezvoltare personală, relaxare, adrenalina şi multe altele) pentru cei care îşi doresc să adune şi să ofere de-a lungul vieţii amintiri, nu obiecte.

În cei peste 8 ani de când activează pe piaţă, Complice.ro a livrat mai mult de 4.000 de experienţe inedite pentru clienţi pe segmentele B2B si B2C, dintr-un portofoliu care include peste 250 de experienţe predefinite pe site, construite cu ajutorul a peste 150 de parteneri din Bucureşti, dar şi din restul ţării şi chiar de peste hotare.

Vezi si alte articole...