miercuri, februarie 28, 2024

Grupul britanic de presă Sky anunţă că desfiinţează 1.000 de posturi în 2024 în Regatul Unit, la o zi după ce Channel 4 anunţă o reducere 18% a personalului şi mutarea din sediul de la Londra

EconomieGrupul britanic de presă Sky anunţă că desfiinţează 1.000 de posturi în 2024 în Regatul Unit, la o zi după ce Channel 4 anunţă o reducere 18% a personalului...

”Tot mai mulţi clienţi aleg” serviciile de televiziune pe Internet, ”care nu necesită instalaţii speciale, ceea ce ne-a condus să modificăm numărul de posturi de care vem nevoie pentru a en furniza serviciile”, anunţă Sky într-o declaraţie transmisă AFP.

Cele aproximativ 1.000 de locuri de muncă desfiinţate reprezintă aproape 4% dintre cei 20.000 de salariaţi ai hripului în Regatul Unit.

Sky Group, specializat în producţia şi difuzarea televizată – prezent în şaase ţări europene – are în total 32.000 de angajaţi.

Această veste intervine la o zi după ce postul britanic de televiziune Channel 4 a anunţat o reducere a personalului cu 18% – aproximativ 200 de concedieri, şi mutarea din sediul de la Londra, invocând o ”încetinire rapidă a economiei britanice şi a cereri pe priaţa publicitară”.

Vezi si alte articole...