Cel puţin 10% din forţa de muncă a companiei deţinută de personal ar putea fi afectată la sediul central al grupului, supermarketuri şi magazine universale, potrivit unor surse citate de publicaţie.
Numărul de posturi va fi redus treptat de-a lungul anilor.
”Parteneriatul John Lewis are un plan de revenire la profit, care implică investiţii masive pentru a ne îmbunătăţi oferta pentru clienţi, tehnologia, magazinele şi pentru a deveni mai eficienţi”, a spus compania, ca răspuns la o solicitare de comentarii a Reuters.
Acest lucru funcţionează şi performanţa se îmbunătăţeşte, dar aşa cum am anunţat deja, asta înseamnă, din păcate, reducerea numărului de parteneri de care avem nevoie în afacerea noastră”, a adăugat acesta.
Retailerul britanic a avertizat în martie trecut că va trebui să reducă numărul de personal şi să anuleze orice bonus, după ce clienţii săi şi-au redus cheltuielile, ceea ce a determinat creşterea pierderilor.
Grupul, cu o istorie de 159 de ani, sa avut dificultăţi în ultimii ani pe fondul concurenţei dure şi a costurilor de dezvoltare a ofertei sale online.
Preşedintele John Lewis, Sharon White, care va demisiona în 2025, a mai spus în septembrie anul trecut că schimbarea va dura cu doi ani mai mult decât era planificat şi va costa mai mulţi bani din cauza presiunilor inflaţioniste.