spot_imgspot_img

Se va demola rampa abia construită de la Pasajul Berceni din Capitală

Din OrasSe va demola rampa abia construită de la Pasajul Berceni din Capitală

 Pasajul Berceni se va finaliza în primăvara 2023. Deși acest pasaj trebuia să fie finalizat, o rampă care abia construită se va demola cu scopul de reconsolidare a terenului pe care a fost realizată fundația. Șefii de la Drumuri au dat ordin, întrucât s-au constatat o serie de nereguli la fundația pe care a fost ridicată rampa dinspre Jilava. Se pare că terenul nu era suficient de stabil.

Potrivit Digi 24, reprezentații Companiei de Drumuri au declarat că refacerea rampei se va face pe cheltuiala constructorului.

 Antreprenorul a prezentat graficul prin care susține că nu vor exista întârzieri în finalizarea lucrărilor și automat deschiderea circulației. Problema nu e de proiectare, ci de execuție. Execuția ar fi trebuit să țină cont de specificul terenului, zice purtătorul de cuvânt CNAIR, Alin Șerbănescu.

Constructorul speră că lucrările la a doua etapă vor merge fără probleme. După ce toate rampele sunt îndepărtate, fundația va fi întărită în continuare. Drept urmare, lucrările vor putea continua așa cum au fost planificate inițial. Șoferii intervievați au spus că nimic nu i-a surprins. Ei trec printr-o situație similară în fiecare zi, traversând strada timp de 10 minute la fiecare oră.

Lucrările la Pasajul Berceni ar fi trebuit să fie finalizate încă de anul trecut. Construcția va fi gata în această primăvară din cauza prețurilor exorbitante ale materialelor și a termenelor lungi de livrare. Pasajul are 2,5 kilometri lungime și lucrările au început în 2019. Costul proiectului s-a ridicat la 146 milioane lei. Din cele patru sensuri giratorii suspendate care vor exista până acum în Bucureşti, doar unul a fost construit – cel de la Domneşti. Punctul de trecere a frontierei Oltenica este în conformitate cu planul proiectului, iar termenul de finalizare rămâne în primăvara anului 2023. Lucrările la trecerea din zona Cernica au fost suspendate deoarece constructorul italian au trebui să renunțe la coordonarea șantierului.

Vezi si alte articole...

Cele mai populare articole...