Șinele de tramvai din București continuă să prezinte un pericol pentru șoferi și călătorii din mijloacele de transport în comun, deoarece se află într-o stare de degradare. În noaptea de vineri spre sâmbătă, o șină ruptă a pătruns prin podeaua unui autobuz care circula pe linia de noapte N109. Cu toate acestea, nu au existat răniți în incident, deoarece în momentul în care s-a întâmplat accidentul, în autobuz nu se aflau foarte mulți călători. Autobuzele de pe această linie sunt nevoite să circule pe linia de tramvai.
Imaginile cu podeaua perforată a autobuzului au fost postate pe grupul de Facebook „STB Tribuna angajaților”. Iată mesajul transmis însoțind imaginile:
Din aceasta cauză este posibil ca șoferul să nu mai riște și să nu mai circule pe șina de tramvai.
Vă informez că noaptea trecută (16/17.06.2023), autobuzul nr. 6462, a circulat în linia N109, pe linia de tramvai, fiind condus de către colegul nostru.
În podeaua autobuzului a pătruns un cornier de la șina de tramvai.
Mulți colegi m-au sesizat anterior despre posibilitatea producerii unui astfel de eveniment și refuză să mai lucreze pe liniile de tramvai, pentru a nu fi responsabili pentru viața călătorilor.
Vă informez că, răspunderea/culpa pentru un astfel de evenimente ne aparține. Șoferii sunt responsabili pentru siguranța călătorilor și nu suntem obligați să circulăm pe linia de tramvai, unde există sectoare de drum ce pun în pericol siguranța călătorilor, până la remedierea situației.
Primăria Municipiului București (PMB) are planificată o amplă lucrare de reparație și modernizare a unui total de 50 de kilometri de linii de tramvai din București. Aceste lucrări vor avea loc în diferite zone importante ale orașului. Procesul de reabilitare este divizat în două etape, cu următoarele termene: 6 luni pentru faza de proiectare și 12 luni pentru faza de execuție. Aceste termene se aplică pentru fiecare lot în parte.