sâmbătă, martie 22, 2025

Specialistul în PR de la Primăria Sectorului 6

Din OrasSpecialistul în PR de la Primăria Sectorului 6

Într-un oraș agitat precum Bucureștiul, unde administrația locală este mereu sub lupa cetățenilor, o inițiativă inedită a atras atenția tuturor. Primăria Sectorului 6 are un nou specialist în relații publice: o pisică. Cu blana sa tigrată și o privire pătrunzătoare,  nu doar că aduce un plus de carismă instituției, dar reușește și să îmbunătățească relația dintre autorități și locuitori.

Un PR atipic, dar eficient

Deși titlul său este neobișnuit,Jessy și-a luat rolul foarte în serios. Este prezent la toate evenimentele organizate de primărie, unde primește mângâieri de la cetățeni și, în felul său, ajută la îmbunătățirea imaginii instituției. Pe rețelele sociale, pagina Primăriei Sectorului 6 publică frecvent poze și videoclipuri cu Jessy „inspectând” birourile, „analizând” documente sau „participând” la ședințe.

Această strategie a dus la o creștere semnificativă a interacțiunilor online, iar locuitorii Sectorului 6 par mai interesați de activitatea primăriei. Mulți oameni vin special să-l vadă pe Jessy și, cu această ocazie, profită de vizită pentru a se informa despre diverse probleme administrative.

Beneficiile unui PR cu blană

Prezența lui Jessy la primărie a adus un suflu nou în relația dintre instituție și cetățeni. Pe lângă faptul că destinde atmosfera în birouri și aduce un zâmbet pe fețele angajaților, motanul a devenit un simbol al transparenței și deschiderii către comunitate.

Mai mult, acest model a inspirat și alte instituții să adopte animale mascote, demonstrând că uneori, un mic detaliu poate face o mare diferență în percepția publicului.

O lecție despre comunicare și empatie Jessy nu poate vorbi, dar prezența lui reușește să transmită mai mult decât multe comunicate de presă. Povestea sa arată că, într-o lume birocratică adesea rigidă, un strop de autenticitate și căldură poate îmbunătăți considerabil relația dintre autorități și cetățeni.

Astăzi, Jessy continuă să fie PR-ul Primăriei Sectorului 6, demonstrând că uneori, cele mai bune idei de comunicare nu vin din strategii complexe, ci din gesturi simple, care ajung direct la inimile oamenilor.

Vezi si alte articole...