joi, octombrie 10, 2024

Tramvaiul Imperio Metropolitan cu numărul 100 a ajuns luni seară în București

Din OrasTramvaiul Imperio Metropolitan cu numărul 100 a ajuns luni seară în București

Stelian Bujduveanu a anunțat că tramvaiul Imperio Metropolitan cu numărul 100 a sosit luni seară, pe 30 septembrie 2024, la București.

Acest nou tramvai va rămâne în depou până când vor fi efectuate toate testele și verificările necesare, după care va circula pe linia 11 (între Depoul Alexandria și Cartierul 16 Februarie). Viceprimarul Capitalei a explicat într-o postare pe Facebook că Imperio cu numărul 100 va rămâne pe linia 11 până la reabilitarea celorlalte linii.

„Tramvaiul Imperio cu numărul 100 a ajuns aseară în București. După ce trece prin toate testele și verificările specifice, îl veți vedea pe linia 11, până reabilităm și celelalte linii”.

Aceasta reprezintă ultima livrare din contractul încheiat cu Astra Arad.

„Cu această livrare, încheiem contractul semnat cu Astra Arad, care ne-a ajutat să înlocuim tramvaiele vechi cu unele moderne și de înaltă performanță”.

De asemenea, Bujduveanu a anunțat că Primăria Municipiului București a început deja lucrările pentru elaborarea noilor proceduri de achiziție a unor troleibuze și tramvaie suplimentare, în scopul îmbunătățirii transportului public. La sfârșitul săptămânii trecute, Nicușor Dan a subliniat că, în prezent, Bucureștiul dispune de 300 de noi mijloace de transport în comun, incluzând 100 de tramvaie, 100 de troleibuze și 100 de autobuze hibride.

Noul model de tramvaie Imperio are o capacitate totală de 322 de locuri, dintre care 56 sunt locuri pe scaune, inclusiv un loc special pentru persoanele cu dizabilități și pentru cărucioarele pentru copii. Ușile și zonele de acces sunt concepute pentru a permite accesul călătorilor cu nevoi speciale (dizabilități locomotorii și/sau mobilitate redusă) pe platforma special amenajată, precum și accesul celorlalți călători pe întreaga lungime a vagonului. Tramvaiele sunt dotate cu butoane pentru semnalizarea intenției de utilizare a rampei, atât la interior, cât și la exterior, precum și cu semnalizare la bord pentru vatmani. Rampa este rabatabilă sau culisantă, acționată manual și dotată cu un sistem de protecție care împiedică plecarea tramvaiului cu rampa deschisă, conform celor de la Club Feroviar.

Vezi si alte articole...