sâmbătă, aprilie 20, 2024

Vedeta Oana Roman, cuvinte dure pentru fetele care au mers la evenimentul de lansare H&M! „M-am frustrat”

MedicalVedeta Oana Roman, cuvinte dure pentru fetele care au mers la evenimentul de lansare H&M! „M-am frustrat”

Oana Roman nu s-a putut abține și a intrat în mijlocul conflictului dintre cele două influencerițe, adresându-le cuvinte dure. Vedeta consideră că brand-urile nu fac alegeri potrivite atunci când selectează persoanele care participă la evenimente, ceea ce duce la apariția unor astfel de probleme. Oana Roman le critică pe influencerițele implicate în cearta de la lansarea unei noi linii de haine. Aceasta mărturisește că este un client fidel al brand-ului, dar nu a fost invitată, considerând că participanții sunt selectați în funcție de preferințe.

Declarările incendiare ale Oanei Roman despre scandalul dintre influencerițe

După ce Miruna Calea a făcut un videoclip în care a acuzat-o pe Gabriela Atanasov că a împiedicat-o să se fotografieze cu ea, Oana Roman a venit cu critici aspre la adresa întregii situații. Vedeta susține că nu a fost invitată la eveniment, considerând că totul se bazează pe „interese” și că astfel de momente neplăcute pot apărea. Ea vorbește despre lumea influencerilor din România, unde lucrurile nu se desfășoară într-un mod coerent, atrăgând atenția asupra sistemului din țara noastră. Oana consideră că a fost tratată nedrept, având în vedere că este un client activ al brand-ului și achiziționează haine și accesorii de la ei de aproape două decenii, dar nu a fost inclusă în lista invitaților.

”S-au certat ca țațele pe locurile de pozat că ăsta e nivelul România, și după aia, ne mai întrebăm de ce nu merge treaba? Păi nu ne facem treaba asta pentru că faza cu influenceringul ăstam într-o mare măsură la noi este fix pe sistemul românesc, de gașcă, adică pe interese adică ajung și sunt promovați și luați în campanii de către agenții doar unii ăia care, ce crezi sunt ei într-o gașcă. Wow, vezi Doamne, ce tari sunt ei, cine nu se înscrie în acest trend, practic nu are acces, nici la agenții, nici la campanie.

Oana Roman nu a reușit să-și procure niciun articol vestimentar din noua colecție

Lansarea noii colecții a fost un succes rapid și a atras atenția femeilor pasionate de modă, care așteptau cu sufletul la gură să pună mâna pe acele articole speciale. Din păcate, Oana Roman nu a reușit să-și achiziționeze niciun articol vestimentar, deoarece toate produsele s-au vândut într-un timp record. Cu toate că este un client fidel al brand-ului, acum recunoaște că acest lucru nu i-a fost de ajutor, deoarece nu a participat la eveniment.

„Nu contează că ești relevant pentru brand sau că ești relevant pentru campanie sau dacă folosești produsul ăla de mult sau nu, nu, important e să fii într-o gașcă, doamnele multe din doamnele de la agenții fac chestia asta doar pe interese personale și pot să mi iau oricât hate”, a spus Oana Roman pe InstaStory.

”Asta de vorbă, concluzia e că n-am apucat să-mi cumpăr nimic, îmi doream și eu foarte mult un sacou, niște cercei, o geacă n-am prins nimic, nimic. Pun pariu că și ăia care s-au dus la evenimentul pe care l-a organizat nici măcar nu știu dacă toți și-au cumpărat ceva, poate că nu au fost unii care chiar și-ar fi cumpărat gen lucruri care și le-au dorit real. Eu sunt, repet client al H&m din 2003-2004, am început să-mi cumpăr. Nu știu când, dar a apărut atunci demult și cred că de atunci și până astăzi am cumpărat de la H&m mai mult decât toate influencerițele astea care s-au certat ca țațele pe acolo, la un loc, în toți anii ăștia. Tone am cumpărat de la H&m, ca să înțelegeți și n-am apucat azi nimic și dar m-am frustrat și azi am fost rea, îmi asum”, a spus Oana Roman.

Vezi si alte articole...