Managerul proiectului afirmă că lucrările desfășurate la Podul Grant, pe partea opusă, sunt menite să asigure siguranța circulației.
„Lucrările de pe partea cealaltă sunt preponderent pentru siguranţa circulaţiei, în speţă schimbarea parapetului direcţional, a celui pietonal şi cosmetizări ale grinzii de parapet. Estimăm că în cursul acestui an, până la finalul lui să reuşim să fim aproape gata dacă nu chiar în totalitate”, declară George Manta.
În același timp, lucrările de consolidare sunt finalizate în proporție de 60%. Cu toate acestea, Primăria Municipiului București a acumulat datorii către constructor.
„Nu am putut să facem plățile în totalitate ceea ce constructorul a lucrat. Au fost făcute plăți și anul acesta, anul trecut s-au plătit aproximativ 3 milioane, anul acesta vreo 10 milioane de lei”, a precizat Marian Bârgău, director Administrația Străzilor București.
Până în prezent, autoritățile municipale au achitat 13 milioane de lei din totalul de 64 de milioane de lei. Pentru a putea continua plata facturilor restante, este necesar să fie aprobat un nou proiect de buget în Consiliul General al Primăriei Generale.