”Deoarece sunt planificate greve ale personalului de handling la sol în toată Italia pe 15 iulie, Wizz Air doreşte să informeze că durata călătoriei către aeroporturi, check-in-ul şi controalele de securitate pot dura mai mult decât de obicei. Recomandăm cu insistenţă pasagerilor să îşi planifice în consecinţă şi să aloce suficient timp pentru a ajunge la aeroport şi a efectua toate formalităţile necesare la biroul de check-in, la controlul de securitate şi la poarta de îmbarcare. Chiar dacă grevele sunt în afara controlului nostru, Wizz Air face tot posibilul pentru a minimiza perturbările. Cu toate acestea, compania aeriană este, din păcate, nevoită să anuleze în această zi o serie de zboruri din şi spre Italia, care nu vor fi gestionate de către furnizori”, au anunţat, joi, reprezentanţii Wizz Air.
Conform sursei citate, pasagerii afectaţi au opţiunea rambursării sau a reprogramării zborului.
”În cazul în care un pasager şi-a rezervat biletul prin intermediul unei agenţii/unui terţ, recomandăm să ia legătura cu agentul pentru a fi informat în timp util cu privire la situaţia zborului său. De asemenea, le recomandăm pasagerilor să verifice funcţia Flight Status de pe website-ul nostru sau din aplicaţia Wizz Air pentru a verifica starea zborului înainte de a se deplasa la aeroport”, au transmis reprezentanţii companiei.
Potrivit Ministerului Afacerilor Externe (MAE), sâmbătă, 15 iulie, sunt programate greve ale personalului aeroportuar handling şi check-in (între orele 10:00 şi 18:00), ale piloţilor angajaţi ai companiei aeriene Malta Air – care operează Ryanair (între orele 12:00-16:00), precum şi ale piloţilor şi asistenţilor de zbor ai companiei Vueling, care pot cauza întârzieri sau anulări de zboruri.