spot_imgspot_img

Agenţia de turism Vola.ro anunţă că va rambursa banii tuturor clienţilor care au avut zboruri Blue Air anulate – peste 10.000 de clienţi Vola.ro şi un prejudiciu de peste 1 milion de euro

EconomieAgenţia de turism Vola.ro anunţă că va rambursa banii tuturor clienţilor care au avut zboruri Blue Air anulate - peste 10.000 de clienţi Vola.ro şi un prejudiciu de peste...

”Vola.ro confirmă că este in curs de a finaliza procesul de rambursare a tuturor clienţilor care au avut zboruri Blue Air anulate cu plecare începând cu data de 6 septembrie 2022. Peste 10.000 de clienti Vola.ro au fost afectaţi de anulările Blue Air, iar prejudiciul adus se ridică la peste 1.000.000 de euro. Rambursarea pasagerilor Blue Air este un proces care a durat aproape 4 luni şi a implicat o echipă de peste 40 persoane. După 3 ani pandemici dificili, anul 2022 a adus întreaga industrie a turismului din România în pragul unui nou moment de criză – anularea tuturor zborurilor Blue Air fără avertisment şi fără explicaţii pertinente. Nu au existat avertizări în prealabil şi nicio cale de comunicare cu echipa Blue Air”, anunţă agenţia de turism.

Practic, companiile din turism care au vândut bilete Blue Air au fost singurele surse de informare şi de soluţionare pentru pasagerii păgubiţi.

Pasul gândit de Vola.ro a fost construirea unei echipe care să găsească cele mai rapide şi eficiente soluţii pentru rambursarea clienţilor săi, mai informează compania.

”4 luni mai târziu, Vola.ro confirmă rambursarea a 95% dintre clienţii afectaţi, urmând ca restul de 5% să primească soluţiile de rambursare în următoarea lună.

Primii clienţi Vola.ro care au fost rambursaţi imediat ce zborurile lor au fost anulate de compania aeriană sunt cei care îşi achiziţionaseră serviciul Fast Refund şi care au primit banii în 2-3 zile de la anularea zborului. În acelaşi timp, clienţii care aveau achiziţionat serviciul Vola Trip Protect au primit asistenţă prioritară şi soluţii alternative de călătorie, astfel continuându-şi planurile de vacanţă, sau au putut opta pentru rambursare şi au primit banii înapoi în 2-3 zile. De asemenea, clienţii Vola care aveau zboruri Blue Air şi se aflau în străinătate au fost ajutaţi să revină în ţară.

”Vola.ro este prima agenţie de turism care va rambursa banii tuturor clienţilor care au avut zboruri Blue Air. Peste 10.000 de pasageri şi clienţi Vola.ro au fost afectaţi de anulările Blue Air, după ce compania aeriană a anunţat că îşi va suspenda temporar zborurile începând din 6 septembrie 2022. În cele din urmă, toate avioanele Blue Air au rămas definitiv la sol, iar compania a fost preluată ulterior de stat”, spun reprezentanţii Vola.ro.

Prejudiciul adus clienţilor Vola.ro cu zboruri anulate de Blue Air începând cu data de 6 septembrie 2022 se ridică la peste 1.000.000 de euro, însă compania a reuşit să ramburseze clienţilor afectaţi 95% din sumă, urmând să finalizeze întregul proces de rambursare în următoarea lună.

”Procesul cu Blue Air a fost unul anevoios şi a implicat efortul întregii echipe Vola.ro, care a reuşit să obţină banii într-un timp record: in mai putin de 4 luni. Pandemia ne-a arătat că suntem un adevărat partener pe timp de criză pentru toţi clienţii noştri şi că avem capacitatea de a identifica cele mai rapide soluţii. Încă de la primele zvonuri cu privire la încetarea operaţiunilor Blue Air, am strâns o echipă de criză şi am identificat soluţiile pe care le putem accesa in numele clienţilor noştri. Ne-am mobilizat rapid pentru a informa şi asista pasagerii care au rămas blocaţi la destinatii şi care s-au trezit cu planurile de călătorie date peste cap. Deşi rambursarea contravalorii biletelor de avion ar fi trebuit realizată de compania aeriană, ne-am dorit să fim alături de clienţii Vola.ro şi să punem în mişcare cele mai eficiente măsuri pentru recuperarea acestor sume. Suma implicată a fost de peste 1.000.000 de euro si suntem bucuroşi că am reuşit să ducem la îndeplinire acest proces într-un timp record, asumându-ne în totalitate acest demers”, a declarat Andreea Iacob, director de operaţiuni Vola.ro.

În cazul clienţilor care au optat pentru produsele Fast Refund sau Trip Protect la achiziţia zborurilor prin Vola, aceştia şi-au primit banii automat sau au efectuat călătoria cu altă companie aeriană, din fondurile proprii Vola.ro, în prima săptămână de la anunţul public al anulării zborurilor Blue Air. 

”Procesul cu Blue Air a fost unul anevoios şi a implicat efortul întregii echipe Vola.ro, care a reuşit să obţină banii într-un timp record: în mai puţin de 4 luni”, menţionează agenţia de turism.

Vola Trip Protect este un serviciu care garantează continuarea călătoriei chiar dacă zborul pasagerului este anulat sau întârziat pentru mai mult de cinci ore, ceea ce poate afecta întregul itinerariu. În acest caz, Vola intervine pentru a găsi zboruri alternative până la destinaţie şi de a achiziţiona noi bilete de avion, astfel încât pasagerii să se bucure de asistenţă prioritară şi de o călătorie fără griji şi fără costuri suplimentare. De asemenea, pasagerii au la dispoziţie şi opţiunea Vola Fast Refund, care, odată adăugată, oferă rambursarea rapidă a banilor pe zbor, în cazul în care acesta e anulat ori modificat. Acest proces se desfăşoară rapid, în maximum 24 de ore, şi îi scuteşte pe pasageri de procedurile de rambursare ale companiilor aeriene.

De la începutul pandemiei, Vola.ro a recuperat peste 9 milioane de euro pentru aproape 100.000 de clienţi afectaţi de situaţia zborurilor anulate de la toate companiile aeriene.

”Situaţia Blue Air nu este una nouă pentru Vola.ro, care a încercat să obţină rambursări pentru toţi clienţii săi afectaţi de problemele neprevăzute ale zborurilor anulate de companiile aeriene. De la începutul pandemiei şi a recuperat peste 9,2 milioane de euro de la toate companiile pentru peste 98.000 dintre ei”, precizează compania.

 

 

 

Vezi si alte articole...

Cele mai populare articole...