Brand Management anunță investiții de 50 milioane de lei până în 2030, axate pe scalarea afacerii, digitalizare și consolidarea rețelelor de publicitate indoor. În 2025, compania va prioritiza digitalizarea operațiunilor și inovarea în publicitatea indoor pentru a răspunde nevoilor pieței în continuă schimbare.
„Până în 2030, investițiile totale, preconizăm să ajungă la aproximativ 10 milioane de euro. Este un efort investițional semnificativ, dar necesar în actualul context al dezvoltării tehnologiei și pieței. Până în prezent, Brand Management a implementat aproape 4.000 de campanii pentru aproximativ 700 de clienți din România, Bulgaria și Cehia”, a declarat Georgian Drăghici, commercial director la Brand Management.
Brand Management operează în peste 150 de locații din România (malluri, hipermarketuri, clădiri de birouri, etc.) în cele mai importante orașe.
Compania a fost fondată în 2004 și oferă servicii de publicitate indoor la nivel național. În cei 20 de ani de activitate, Brand Management a realizat investiții totale de 25 milioane de lei.
Compania a realizat investiții multiple
Aproximativ 11,5 milioane de lei au fost alocate scalării de până acum a afacerii. Alte investiții au vizat inovația și calitatea suporturilor publicitare (3,25 milioane de lei), logistica (4 milioane de lei), digitalizarea operațiunilor (3 milioane de lei) și realizarea de studii de piață (1,25 milioane de lei).
Totodată, compania a investit 750.000 de lei în energie regenerabilă pentru birouri și optimizarea consumului energetic al suporturilor publicitare.
Brand Management își propune să extindă semnificativ oferta de locații publicitare, incluzând spații precum centre sportive, benzinării, hoteluri și restaurante, pe lângă malluri, hypermarketuri și clădiri de birouri.
„Privind spre viitor, ne propunem să extindem oferta de expunere indoor, acoperind cât mai mult din ‘daily road map-ul’ consumatorilor. Un alt proiect strategic este dezvoltarea unui software inovator, menit să transforme modul în care campaniile offline sunt implementate. Acest instrument va simplifica accesul brandurilor la spațiile publicitare din malluri, economisind timp și bugete prin agregarea și recomandarea optimă a acestora”, a adăugat Laurențiu Jiga, Founder & Managing Director, Brand Management.