vineri, septembrie 20, 2024

Care este stadiul lucrărilor pe Tronsonul 1 Mai – Tokyo, Secțiunea Sud a viitoarei Magistrale 6 de metrou

Din OrasCare este stadiul lucrărilor pe Tronsonul 1 Mai – Tokyo, Secțiunea Sud a viitoarei Magistrale 6 de metrou

Metrorex anunță stadiul lucrărilor pe Tronsonul 1 Mai – Tokyo, Secțiunea Sud a viitoarei Magistrale 6 de metrou, conform jurnalului de șantier actualizat până la sfârșitul lunii august 2024.

Pe pagina oficială de Facebook, Metrorex oferă detalii despre evoluția lucrărilor pe acest tronson al Magistralei 6.

„Pe tronsonul 1 Mai – Tokyo, Secțiunea Sud a viitoarei Magistrale 6 de metrou, JURNALUL DE ȘANTIER înregistrează la finele lunii august 2024 cifre de progres”.

Jurnalul video de pe șantier este disponibil Aici. În mare, până la sfârșitul lunii august, s-au realizat următoarele:

La viitoarea stație de metrou Tokyo, au fost executați 245 m de grindă de ghidaj, 34 de panouri de pereți mulați (dintr-un total de 112) și 146 de piloți plastici pentru consolidarea terenului (dintr-un total de 498).

La viitoarea interstație Aeroport Băneasa – Tokyo, lucrările pentru piloții forați sunt în faza de început.

La viitoarea stație Aeroport Băneasa, au fost executați 61 de piloți plastici (dintr-un total de 465), iar lucrările de deviere a rețelelor de apă și telecomunicații continuă.

La viitoarea stație Gara Băneasa, s-au executat 289 m de grindă de ghidaj (dintr-un total de 325 m), 22 de panouri de pereți mulați (dintr-un total de 54) și 5 panouri de pereți plastici pentru ieșirea utilajului TBM din tunel.

Pentru viitoarea interstație Piața Montreal – Gara Băneasa, au fost executați 158 de piloți forați (dintr-un total de 187). La viitoarea stație Piața Montreal, s-au realizat 140 m de grindă de ghidaj (dintr-un total de 365 m) și 20 de panouri de pereți mulați (dintr-un total de 64).

Lucrările de deviere a rețelelor de telecomunicații au început, iar devierea rețelelor de apă și canalizare urmează să fie demarată. La viitoarea stație Expoziției, au fost executate 36 de panouri de pereți mulați (dintr-un total de 122) pentru stație și 15 panouri de pereți mulați (dintr-un total de 20) pentru stația electrică.

Execuția grinzilor de coronament continuă la viitoarea interstație Pajura – Expoziției. La viitoarea stație Pajura, au fost realizate 2 panouri de pereți mulați (dintr-un total de 87).

La Accesul A, s-au executat 26 de piloți forați (dintr-un total de 256), urmând să înceapă execuția peretelui mulat. La viitoarea interstație 1 Mai – Pajura, lucrările pentru execuția puțurilor de epuizment sunt în desfășurare.

Compania a anunțat marți, 3 septembrie, că biroul de coordonare a lucrărilor pentru viitoarea Magistrală 6 a primit vizita unor oaspeți importanți.

„Delegația condusă de Dl. Hiroyuki Nagahama, Vicepreședintele Camerei Consilierilor, din cadrul Dietei Naționale a Japoniei, Dl. Masaaki Taniai, Mr. Satoshi Inoue și alți membri reprezentativi ai Camerei Consilierilor din Camera Superioară a parlamentului japonez, alături Excelența Sa, Dl. Takashi Katae, Ambasadorul Japoniei în România s-au întâlnit cu reprezentanți ai Direcției Tehnice și Investiții de la METROREX și cu Supervizorul proiectului, Asocierea PADECO Co., Ltd. – ORIENTAL CONSULTANTS GLOBAL Co., Ltd. – METROUL S.A.”

În cadrul întâlnirii s-au discutat aspecte legate de progresul implementării proiectului și de perspectivele derulării acestuia în contextul parteneriatului strategic româno-japonez.

Oaspeții au vizitat viitoarea stație de metrou Tokyo, situată în apropierea șantierului principal, locul unde a avut loc vizita demnitarilor de rang înalt.

Vezi si alte articole...