Retailerul online eMAG, cel mai mare jucător din comerțul electronic din România, estimează că va înregistra vânzări record de 940 de milioane de lei în ziua de 7 noiembrie 2025, când organizează evenimentul Black Friday.
În 2024, compania a raportat vânzări de 896 de milioane de lei, în creștere cu 22% față de anul anterior. Dacă ținta din acest an va fi atinsă, eMAG ar depăși pentru prima dată pragul de 900 de milioane de lei într-o singură zi de vânzări.
Peste 2,2 milioane de oferte disponibile
Pentru ediția din 2025, eMAG anunță peste 2,2 milioane de produse reduse, comparativ cu 1,5 milioane în 2023. Oferta acoperă o gamă foarte largă de categorii:
-
600.000 de electrocasnice mici
-
120.000 de televizoare
-
1,5 milioane de articole fashion
-
400.000 de smartphone-uri și gadgeturi
-
120.000 de frigidere și mașini de spălat
În plus, în ofertă se regăsesc produse și servicii inedite:
-
bilete la festivalurile Electric Castle, Summer Well și Beach Please;
-
echipamente sportive oficiale Dinamo, Rapid, U Craiova;
-
abonamente la platforme de streaming și pachete de energie e.ON cu reduceri speciale;
-
vouchere TAROM pentru bilete de avion, cu discounturi de până la 45%;
-
21 kg de aur și peste 100 de tone de carne de porc;
-
126 de automobile puse în vânzare pentru această ediție.
Creștere constantă în cifra de afaceri
Grupul eMAG a raportat pentru anul fiscal 2025 o cifră de afaceri de 11,4 miliarde de lei, în creștere cu 11% față de anul precedent.
Pe piața locală, vânzările eMAG România au ajuns în 2024 la 7,3 miliarde de lei, un avans de 17%.
Compania Dante International SA, care reunește eMAG România, Fashion Days, o parte din vânzările eMAG Ungaria și toate operațiunile eMAG Bulgaria, a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 9 miliarde de lei, cu 16% mai mult decât în 2023.
Portofoliu extins și parteneriate internaționale
În prezent, grupul deține o serie de branduri și servicii complementare:
-
Fashion Days – retail online de modă;
-
Freshful – hipermarket online cu livrare rapidă;
-
PC Garage – echipamente IT și electronice;
-
Sameday – servicii de curierat intern și internațional;
-
Depanero – service și reparații IT;
-
Flip.ro – platformă de recommerce;
-
HeyBlu – servicii financiare digitale.
Recent, eMAG a anunțat un parteneriat strategic cu gigantul chinez Tencent pentru servicii de cloud și inteligență artificială, marcând o nouă etapă în digitalizarea și extinderea regională a grupului.
Black Friday rămâne motorul principal al comerțului online
Black Friday, lansat de eMAG în România în 2011, continuă să fie cel mai așteptat eveniment de reduceri al anului, generând vânzări masive nu doar pentru retailer, ci și pentru mii de comercianți parteneri.
Pentru 2025, compania mizează pe creșterea comenzilor online și pe extinderea plăților digitale, în condițiile în care piața comerțului online din România continuă să se maturizeze și să atragă tot mai mulți consumatori.
