spot_imgspot_img

Tramvaie periculoase în apropiere de Mega Mall București: traseul „Pericol Public” în orașul cu multe promisiuni și o certitudine – 50 km de cale ferată urbană învechită

Din OrasTramvaie periculoase în apropiere de Mega Mall București: traseul "Pericol Public" în orașul cu multe promisiuni și o certitudine - 50 km de cale ferată urbană învechită

Le vezi în trafic sau le simți cum zgâlțâie tramvaiul în aproape orice zonă din București: sunt șine de tramvai vechi, care fie au trecut prin toate etapele vieții lor, fie nu au fost întreținute și reparate atunci când era necesar.

Imagini ca cea de mai jos au fost publicate de un bucureștean pe grupul de Facebook „Info Trafic București și Ilfov” (afiliat site-ului infotraficromania.ro). Ele sunt dureroase prin simplitatea lor.

Promisiunea lui Nicușor Dan: Fără șine de tramvai rupte în oraș până în 2024

Cu o lungime de 50 km, aceste șine de tramvai rupte și uzate reprezintă una dintre cele mai mari probleme din traficul din București. Acum câteva luni, când a anunțat licitația pentru reabilitarea a 16 linii de tramvai, primarul general Nicușor Dan a spus că peste doi ani nu vor mai exista linii de tramvai nemodernizate în București: peste doi ani, Bucureștiul nu va mai avea linii de tramvai nemodernizate, ceea ce înseamnă o viteză mai mare pentru tramvaie, asta înseamnă că autobuzele, pe porțiunile pe care le au în comun cu tramvaiele, vor putea să aibă o singură linie pe aceste linii de tramvai.

Asta înseamnă că nu vor mai exista avarii, cum sunt cele foarte frecvente acum. Licitația lansată atunci a vizat modernizarea a aproape 50 de km de linie de tramvai nereparată, într-un contract de 1,8 miliarde lei care include 15 loturi. Șine de tramvai care au nevoie de reabilitare: traseele „Pericol Public”.

Vezi si alte articole...

Cele mai populare articole...