luni, aprilie 15, 2024

Smart locker pentru documente, un nou serviciu pus la dispoziție pentru bucureștenii din Sectorul 2

Din OrasSmart locker pentru documente, un nou serviciu pus la dispoziție pentru bucureștenii din Sectorul 2

Primăria 24/7 reprezintă un nou serviciu disponibil pentru locuitorii din Sectorul 2 al Bucureștiului. Acesta constă într-un smart locker din care rezidenții își pot ridica diverse documente în orice zi și la orice oră, conform explicațiilor lui Radu Mihaiu, primarul Sectorului 2.

Primarul Radu Mihaiu a detaliat modul de funcționare al acestui nou serviciu, însă nu a furnizat informații despre momentul exact de când poate fi utilizat de către bucureșteni.

„Una dintre cele mai enervante interacțiuni pe care o poți avea cu primăria este când trebuie să-ți ridici niște documente emise deja. Pentru că trebuie să iei liber de la serviciu ca să vii în timpul programului primăriei să-ți ridici documentele.

Există varianta și să-ți ridici documentele online, dar asta înseamnă că ele nu au semnătura olografă pe care o cer foarte multe instituții.

Și există cea de-a doua variantă, care cred că este o inovație la nivelul Bucureștiului, această primărie 24/7, în care îți lași numărul de telefon la registratura primăriei și atunci când documentele sunt gata, ele sunt depuse în acest smart locker de unde le poți ridica primind un SMS cu QR code”.

În înregistrarea video postată de primar pe pagina sa de Facebook, acesta demonstrează modul de utilizare al smart locker-ului din Sectorul 2.

„Merg cu acest QR code, apăs pe ridicare și apoi îl scanez”.

Noul serviciu poate fi accesat la orice oră, inclusiv în weekend-uri sau în zilele de sărbătoare, când primăria este închisă. Anterior, mulți cetățeni erau nevoiți să-și ia liber de la serviciu pentru a-și putea ridica documentele în timp util de la primărie. Radu Mihaiu a subliniat că se lucrează și la implementarea unui serviciu similar pentru depunerea documentelor, însă până în prezent acestea rămân doar promisiuni.

„Muncim acum să ne asigurăm că putem face procesul și de depunere de documente să fie foarte similar. Doar că la depunere, de cele mai multe ori, oamenii au nevoie de un pic de sprijin, în așa fel încât să știe că au depus toate documentele”.

Vezi si alte articole...